woensdag 17 april 2013

Wie, wat en waarom?

Hallo daar!

Het is er nu toch van gekomen, mijn eigen blog. Dan maar gelijk een voorstelronde? Ik ben Shirley, 34 jaar, moeder van drie prachtkinderen, vrouw van mijn eigen Superman, medewerkster bij een oer-Hollands bedrijf en in mijn schaarse vrije tijd probeer ik ook nog eens gewoon Shirley te zijn.

Waarom juist ik een blog begin en, bij wijze van spreken, niet de buurvrouw? 
Het heeft in ieder geval niets met wereldverbetering te maken, maar gewoon met het delen van ervaringen, humor en alledaagse en minder alledaagse zaken. Daarbij misschien ook wel het enigszins hoogdravende idee dat ik ook nog wat zinnigs te melden zou kunnen hebben. Maar die beoordeling ligt bij jullie, de lezers.

In ieder geval bedankt voor het lezen en schroom niet om een reactie achter te laten.

Groetjes,
Shirley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten