woensdag 7 mei 2014

Als je haar maar goed zit

Hoe cool is dit wel niet! Vandaag een pakketje in ontvangst mogen nemen.

Hoe dat tot stand is gekomen? Een blog lezen over haarproducten en jezelf op kunnen geven voor een gratis proefsetje. Zo is het gegaan. Via twitter volg ik @fantasticmomNL. En door deze fantastische moeders te volgen kom ik ook op de website http://www.fantasticmoms.nl. En daar… daar doen de dames eigenlijk hetzelfde als ik. Bloggen. Bloggen over moederschap, maar ook over dingen voor moeders. Zaken die niet per definitie met baby’s, peuters, kleuters, en ga zo nog maar even door, te maken hebben.
In één van die blogs kwam het testen van haarmousse ter sprake. Het klonk allemaal goed, dus deze fantastische moeder wil dat ook wel testen!

Op eerste Paasdag kwam zomaar het goede nieuws. Ik was uitgekozen om een proefset in ontvangst te mogen nemen. Hoppa, gelijk mijn adres doorgegeven, want cadeautjes zijn altijd welkom.
Toevallig waagde ik er afgelopen week een tweet aan dat ik nog niets ontvangen had en dat er mogelijk iets mis was gegaan. Het andere scenario, dat van mogelijk ongeduld aan mijn kant, heb ik ook genoemd. Ik ken mezelf ook een beetje.
Vlot kwam er een berichtje terug dat het via een derde partij op touw gezet was en dat ik nog heel even moest afwachten. Zou ik na een week nog niets hebben, dan graag even contact.

Gelukkig zijn mijn dagen gevuld en heb ik niet vol ongeduld alleen maar bij de brievenbus kunnen liggen. Met drie kinderen, een man, werk, het huishouden en de nodige sociale contacten dachten jullie toch niet dat ik daar tijd voor zou hebben. Ongemerkt is de tijd dus voorbij gevlogen.

En vandaag, tijdens de avondspits thuis, kwam de vaste pakketbezorger aan. Twee pakketjes in zijn hand. Manlief wilde natuurlijk de grootste al aannemen, maar werd terecht gewezen. Die was niet voor ons bestemd. Met vraagtekens in de ogen kwam hij binnen. Wat zou zijn vrouw nu weer besteld hebben? En vooral hoeveel zou het gekost hebben? Is het jullie al eens opgevallen dat mannen van kleinere pakketjes zenuwachtiger worden dan van het grote spul.

In dit geval heb ik snel het pakje open gemaakt en daar waren ze. Mijn te testen spulletjes. Helemaal leuk.

Straks nog even mezelf opgeven voor een vragenlijstje na het testen. In ieder geval voor nu een mooi en lovend, blog. Misschien dat ik mijn karma daar goed mee houd. En karma? Ook daarover valt meer te lezen bij de Fantastic Moms!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten